Ja imam dobar bajs, ne divljam, ne vozim po putu osim kada ne moram, ne prelazim na crveno, ne idem gde nesmem, u centru ili guram ili idem super sporo. Znate koliko puta mi se desi da kod lutrije ljudi samo izlete iza onog žbunja kod autobuske stanice. Pre par nedelja kada je bila kisa zena je izletela iz tog zbunja ni pogledala nije i udarila mi je korman, ne znam ni sam kako sam uspeo da se ne spucam u vecito bahato parkiran dostavni kamion od pekare. Moraju i pešaci da gledaju kada prelaze stazu, ali ne cudi me kada idem peske 90% njih samo blene u telefon i gleda u pod, pogotovo devojke. Meni jos nije nikada izleteo bicikl na stazi ali to je zato sto ja pre nego sto zakoracim uvek pogledam levo i desno.
@@
Tu ne govorimo o pravilima - pošto pravilo prednosti pešaka na biciklističkoj stazi ne postoji - nego o normalnoj, ljudskoj kurtoaziji. Uvek ću usporiti da propustim pešaka koji je već zakoračio na stazu, pa i nekoliko njih ako vidim da je to lakše rešenje, kao što i pešaci treba da ponekad uspore korak da propuste biciklistu, umesto da izlaze na stazu bez razmišljanja. Ali što se ovog tvog stava tiče, ako misliš da ću ja da se zaustavim na pola minuta da propustim reku pešaka zato što je prvom od njih bilo teško da upori korak za jedan jedini sekund, onda si ozbiljno poblesavio.
Kad prelazim pešački prelaz, na zeleno, a i bez semafora, vozači mi uglavnom staju, jer je to pravilo saobraćaja koje čuva pešake.
Nikom nije jasno šta je problem biciklista, i zašto sebe ne doživljavaju kao vozilo koje ima slične obaveze kao automobil, a to je da se zaustavi na delu svoje staze koja je u blizini pešaškog prelaza i dozvoli pešaku da završi bezbedno prelazak ulice (i njoj paralelne biciklističke "ulice") i dočepa se trotoara koji mu pripada za šetnju. Jel vi stvarno mislite da grupa od 20 pešaka koji prelaze bulevar na zeleno, treba da se zakuca na pola metra prostora izmedju kolovoza i vaše bici staze i tu da čeka da vi projurite, gde god da ste pošli tako brzo?
Za taj problem izmedju ostalog, a ustvari i najviše krivim grad, koji je dužan da nacrta na svakoj bici stazi na prilazu pešačkom prelazu jednu poprečnu crtu i obrnut trougao, i time obrazuje bicikliste o njima izgleda nepoznatom pravilu da pešaci imaju prednost na bici stazi koja im se nadje na putu posle (i pre) pešačkog prelaza. U uredjenim zemljama ovi znaci postoje.
Šta se ovde čeka? Mrtvi penzioneri koje kokaju novosadski bici sektaši koji osnovnu saobraćajnu kulturu nemaju?
"Biciklista je kod Lutrije oborio 74-godišnju ženu, koja je zbrinuta i prevezena u Urgentni centar".
ovde nedostaje toliko bitnih informacija da je iznošenje zaključaka o uzroku i odgovornosti bilo koje strane ravno idiotizmu i može biti samo plod mašte i predrasuda
Kad prelazis ulicu gledas da li idu kola. Sto ne radis isto kad prelazis biciklisticku stazu? Onda ispadne da je voznja bicikla biciklistickom stazom bahatost.
Ovi bahati na biciklovima jure kao muve bez glave… stalno vidim klince vozaju trotoarom, pa na zadnjem točku, u suprutnom smeru u jednosmernoj ulici, pa sve sredinom puta, a semafore koriste kako im odgovara, malo onaj za pešake, malo onaj za automobile… i naravno uvek imaju prednost… čak i u pešačkoj zoni. Nadam se da je baba dobro i da će se brzo oporaviti
Biciklisti bi trebali da budu svesni da pravila u saobraćaju važe i za njih.
Kao i zakon.
Isto kao što vozač automobila mora da vodi računa o pešacima, tako i biciklista. Jer ako se dogodi suđenje, kazne su poprilične.
Ali naši biciklisti se ponašaju kao da za njih propisi ne važe. Izleću, proleću kroz crveno.
Ugrožavaju pešake na pešačkom prelazu, trotoaru, kao i u centru. Zoni koja je predviđena za šetanje.
Ne kažem i pešaci su posebna priča. Pogotovo klinci, nabiju slušalice i ceo svet je njihov, a kada se desi nešto tragično, onda je drugi kriv.
Toliko sam se nagledao situacija, prelazi ulicu, a nije se ni udostojila da pogleda niti levo niti desno. Samo izleće.
"Biciklista je kod Lutrije oborio 74-godišnju ženu, koja je zbrinuta i prevezena u Urgentni centar".
Pretpostavka: žena je bila na svojim nogama, znači vitalna. Ima 74 godine, znači nije trčala već se kretala sporije u skladu s godinama. Završila je u urgentnom centru posle udarca bicikliste, znači nije je slabo udario već jako.
Koliki bolid treba da si pa da svom silinom udariš osobu makar ona bila i na biciklističkoj stazi??
Stalno govorim i pišem da su bahati biciklisti veće zlo od pešaka.
I sam sam biciklista i znam kolika je preglednost na biciklu za razliku od preglednosti u automobilu. Kada si na biciklu bukvalno sve vidiš, i ispred sebe i oko sebe.
I opet se nađu pametnjakovići da se zaleću u ljude i u automobile...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Biciklista oborio ženu kod Lutrije, sudar dva vozila ispred Urgentnog centra
Autor: 021.rs
Novi Sad
•25.08.2021.
•07:40
Komentari 12
telep
Bole
Tu ne govorimo o pravilima - pošto pravilo prednosti pešaka na biciklističkoj stazi ne postoji - nego o normalnoj, ljudskoj kurtoaziji. Uvek ću usporiti da propustim pešaka koji je već zakoračio na stazu, pa i nekoliko njih ako vidim da je to lakše rešenje, kao što i pešaci treba da ponekad uspore korak da propuste biciklistu, umesto da izlaze na stazu bez razmišljanja. Ali što se ovog tvog stava tiče, ako misliš da ću ja da se zaustavim na pola minuta da propustim reku pešaka zato što je prvom od njih bilo teško da upori korak za jedan jedini sekund, onda si ozbiljno poblesavio.
@nemanja
Nikom nije jasno šta je problem biciklista, i zašto sebe ne doživljavaju kao vozilo koje ima slične obaveze kao automobil, a to je da se zaustavi na delu svoje staze koja je u blizini pešaškog prelaza i dozvoli pešaku da završi bezbedno prelazak ulice (i njoj paralelne biciklističke "ulice") i dočepa se trotoara koji mu pripada za šetnju. Jel vi stvarno mislite da grupa od 20 pešaka koji prelaze bulevar na zeleno, treba da se zakuca na pola metra prostora izmedju kolovoza i vaše bici staze i tu da čeka da vi projurite, gde god da ste pošli tako brzo?
Za taj problem izmedju ostalog, a ustvari i najviše krivim grad, koji je dužan da nacrta na svakoj bici stazi na prilazu pešačkom prelazu jednu poprečnu crtu i obrnut trougao, i time obrazuje bicikliste o njima izgleda nepoznatom pravilu da pešaci imaju prednost na bici stazi koja im se nadje na putu posle (i pre) pešačkog prelaza. U uredjenim zemljama ovi znaci postoje.
Šta se ovde čeka? Mrtvi penzioneri koje kokaju novosadski bici sektaši koji osnovnu saobraćajnu kulturu nemaju?
eh
ovde nedostaje toliko bitnih informacija da je iznošenje zaključaka o uzroku i odgovornosti bilo koje strane ravno idiotizmu i može biti samo plod mašte i predrasuda
nemanja
Dudarim II
Jonny
Kao i zakon.
Isto kao što vozač automobila mora da vodi računa o pešacima, tako i biciklista. Jer ako se dogodi suđenje, kazne su poprilične.
Ali naši biciklisti se ponašaju kao da za njih propisi ne važe. Izleću, proleću kroz crveno.
Ugrožavaju pešake na pešačkom prelazu, trotoaru, kao i u centru. Zoni koja je predviđena za šetanje.
Ne kažem i pešaci su posebna priča. Pogotovo klinci, nabiju slušalice i ceo svet je njihov, a kada se desi nešto tragično, onda je drugi kriv.
Toliko sam se nagledao situacija, prelazi ulicu, a nije se ni udostojila da pogleda niti levo niti desno. Samo izleće.
Vesna
Branko
bicikliste!!!
Mile
Milan NS
Pretpostavka: žena je bila na svojim nogama, znači vitalna. Ima 74 godine, znači nije trčala već se kretala sporije u skladu s godinama. Završila je u urgentnom centru posle udarca bicikliste, znači nije je slabo udario već jako.
Koliki bolid treba da si pa da svom silinom udariš osobu makar ona bila i na biciklističkoj stazi??
Stalno govorim i pišem da su bahati biciklisti veće zlo od pešaka.
I sam sam biciklista i znam kolika je preglednost na biciklu za razliku od preglednosti u automobilu. Kada si na biciklu bukvalno sve vidiš, i ispred sebe i oko sebe.
I opet se nađu pametnjakovići da se zaleću u ljude i u automobile...
:/
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H